Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 15:35   #6980
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det er mange som merker at når man skifter kosthold, så får man mens. Eller syklusen endrer seg.
Er det fler som har oppdaget at syklusen har blitt lengere? eller at blødningsperioden varer lengere? eggløsning uteblir? Er det vanlig?

Selve blødningsperioden endrer seg hos meg har jeg lagt merke til. Når jeg er konsekvent på lavkarbo spotter jeg litt i noen dager før og så varer selve mensen bare 3-4 dager og så ferdig. Men om jeg havner på karbokjøret (*host*) så kommer mensen riktignok til vanlig tid, men da kan den være helt på villspor og fossblø et par dager, så en dag oppholds, så en dag med fossblødning igjen og deretter noen dager med spotting før det kommer nok en større blødning f.eks. Forholdsvis upraktisk.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)