Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-05, 21:28   #19
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Har stemt i dag jeg, første stortingsvalget mitt, så det var litt andakt over å putte stemmeseddelen i boksen Og nå er sosialistene én stemme nærmere regjeringslokalene.. Neste oppgave blir å få alle andre til å bruke stemmeretten sin! Alt for mange som luller seg inn i sin egen lille selvsentrerte verden og ikke gidder å ta del i det demokratiet vi faktisk har..

Ja! Den kommende måneden står det bare to ting i hodet mitt- å gå ned i vekt, og få folk til å bruke stemmeretten sin.

Hvis man ikke gjør det bør man iallefall ikke ha lov til å syte om noe som helst politisk de neste 4 årene!

Forresten Tricky: SV er ikke sosialister . De har jo en del sosialistiskinspirerte verdier/holdninger/forslag, men de heller mye mer mot sosialdemokratiske. Det eneste sosialistiske partiet i Norge er RV, og selv de er bare milde sosialister. Det er bare høyresiden som kaller SV sosialister, for de tror at det vil skremme folk fra å stemme på dem.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat