Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 13:50   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av cecmur, her.

Jeg skal ligge unna sjokoladen og pepsimaxen i helgene, men trenger noe å "se frem til" på lørdagskvelden. Noen anbefalinger?

Sjokolademousse? Pisk kremfløte til krem, bland i litt sterk kaffe, og feks litt 100% kakao. Søt med ønsket søtning, jeg bruker flytende natreen.
Du kan ha i litt gelatin om du ønsker, men jeg synes denne er god nok som den er
Jeg bruker scitec nutrion sin sjokoladeproteinpulver, du trenger ikke særlig mye for å få god smak. Proteinfabrikken.no har den.

Ellers er jo da krem og bær en klassiker

Det finnes også gode muffins-oppskrifter på forumet, som du kan ha feks blåbær i

Jeg spiser en atkins chocolate decadens av og til - smaker sjokolade og man blir ordentlig mett av den også.

Friter sellerirotskiver og ha på salt, kjempegod på smak!

Sjekk ut dessert-delen av oppskriftsforumet, eller invester i baking uten sukker feks

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat