Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 11:12   #50
Misskathy
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Fredrikstad
Misskathy er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

HEI!

Jeg er helt ny i dette gamet. Så jeg vil veldig gjerne få slengt meg med i denne gruppen, om jeg får lov

Jeg gikk ned 13 kg på 10 uker før jeg dro til USA i september. Kom hjem igjen nå i mars og så på vekta at jeg hadde gått opp 2kg. (Noe jeg igrunn er veldig stolt over siden jeg ikke fulgte noe som helst og spiste hva jeg enn ville)

Fulgte ingen diett da jeg gikk ned, men prøvde å holde meg til kylling, kjøtt og slike ting.

Nå har jeg lest boka "Slank - med ketolysekuren" og tenkte å prøve meg på dette.

Vekta var på fredag (1.april) 86kg, så bestemte meg at her måtte noe gjøres! Starten kuren på mandag og merker allerede litt forskjell - om den er god eller ikke klarer jeg ikke helt bestemme meg for. Vekten ligger nå idag på 85,2kg og det er første gang jeg har sett 85-tallet siden jeg dro til USA i september..

Nå føler jeg meg som en av de uheldige da, sliter med hodepine og kvalme - men er det normalt etter bare 3 dager på kuren??

Vel, jeg er 24 år og skal ned fra 86kg til 68kg. Har ikke satt meg noen delmål enda, men tenker jeg tar det som det kommer. De 18kg skal jeg ned uansett hvordan jeg ser på det!

Misskathy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse bok + egenkomponert Svar med sitat