Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 10:52   #18
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hva er ditt mål?

Hva er målet ditt med denne livsstilsendringen? (Både i kg og andre ting).

Helse. Og vektnedgang. Og endelig kostholdsendring. Jeg er ikke så opptatt av denne BMI'en. Jeg vil allerhelst ned til 85 kilo, - da er BMI på 26. Æ'kke det greit, dah ? Jo, for meg er det det. Og jeg vil TRIVES med kroppen min. Det har jeg ikke gjort på lenge. Og det er så trist, syns jeg. Både for meg og for kroppen min. Det har jo blant annet resultert i at jeg har stappet i den så mye skrekkelige ting. Den er sikkert lei seg. men ikke nå lenger, tror jeg. Diabetesen min er også betydelig bedre.

Har du noen delmål?

Njeeeei. . . Kanskje for meg selv, liksom. Men, joda. Gudbedre. Først under hundre. Har godt og vel to kilo igjen der. Jeg gleder meg veldig, veldig til dét. Og så er're 95 og så går det videre nedover. Håper jeg . . .

Når håper du å nå målene dine?

Ojsann. . . det har jeg faktisk ikke tenkt på. . . Til jul 2012, kanskje ? Eller til sommeren 2012. Jeg vet ikke. . .

Har du noen form for belønning ventende på deg?

Nei. Bortsett fra lykken og tilfredsstillelsen ved å ha nådd målet. Og at kroppen min da vil ha det bra, håper jeg.

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat