|
Sv: Kronisk, gul diare..
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
Er utrolig sliten etter å ha blitt plaget med diare i årvis..er under utredning og vært til koloskopi. Der så alt bra ut, men har ikke fått prøvesvar enda.
Har også tatt en haug med blodprøver for å sjekkes for diverse matintolleranse. Jeg har superlavt jern og har begynt på B12 sprøyter.
Plaget med endel uvelhet og kløe på føttene om kvelden/natten.
Noen som har erfaring med det samme?
Noen som har Primær Biliær cirose?
Jepp - har erfaring med noen år med diare ja Har chrons. Cirose - har ikke det noe med leveren og gjøre?
Jeg ble bedre på lavkarbo da - men jeg lurer på - drikker du noe som helst av lettbrus?? For jeg blir skikkelig dårlig av lettbrus, spesielt de sorte... jeg tror seriøst det er aspartamen som er farlig for meg... bare to-tre dager etter kutt er formen atskillig bedre, og magen også... Drikker ikke mer enn maks en halv liter pr dag, men det er tydeligvis nok for meg 
Jeg er jo generelt dårlig for tiden, så både uvelfølelsen og kløe i beina høres kjent ut. Jeg måtte også ta B12-sprøyter i en periode, men etter endring av kosthold ble dette mye bedre (mulig det er noe B12 i ketolysetablettene - det har jeg ikke sjekket), og er pt på vei opp jern-messig etter en skikkelig dipp...
Føler VELDIG med deg... 
|