Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 09:07   #3
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor blir man dårlig av karbo

Jeg tåler feks litt potet/rotfrukt myyye bedre enn hvitt mel og sukker..

Sambo blir ørlite uggen i magen, produserer plenty luft og thats it.
Så hva man tåler av høykarbo er nok gnske individuelt

Men, det at man blir dårlig av å spise høykarbo forteller vel igrunn bare at det er noe kroppen ikke trenger/tåler?

Blir en litt bakvendt tanke for meg å IKKE spise lavkarbo fordi kroppen min da ikke vil tåle hvetemel feks.

Litt som å ikke slutte helt å røyke i tilfelle jeg skulle få lyst til å ta meg en røyk på fest og ikke vil bli dårlig

Edit: Etter drøyt 1-5 år på lavkarbo er det heller ikke høykarbomat jeg savner. Hveteboller smaker bare mel feks. Tror tanken på å gi opp høykarbo er absolutt verst i begynnelsen, man tenker det er masse en vil savne, men for mitt vedkommende har i allefall det gått greit over.

Som Nellie sier er det en veldig brå overgang som mest sannsynlig vil gjøre en dårlig ja

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat