|
Sv: Den store felles ED-tråden
Monica 31 - jeg har jo lest at du har barn - hvordan klarer du å presse inn 3-4 økter på treningssenter i uka? Gi meg tips!!!
Jeg har jo vært medlem på Sats ørten ganger, men det har alltid kokt bort i kålen og endt med støttemedlemskap. Nå er jeg imidlertid mer motivert enn noen gang!
Akkurat dette synes jeg er litt vanskelig - mannen min har jo også trening og annet program, så noe særlig mer enn en økt i løpet av ukedagene og en i helga synes jeg er vanskelig.
Ada - jeg må tygge litt på den 30 Days Shred. Føler at jeg er ganske godt i gang med det styrkeprogrammet som følger med eurodiet og med kardiotrening på ellipsemaskin hjemme. SÅ er planen å bevege seg mer utendørs når det blir skikkelig vår, og å ta en tur på Løplabbet og skaffe skikkelige sko med god støtte og demping. Vurderer også medlemskap i Elixia eller noe sånt, men skal snart skifte jobb og har hørt at det er trimrom der. Vil sjekke det ut før jeg punger ut - treningssenter er jo ikke akkurat gratis ...
Apropos treningsprogrammet fra eurodiet - noen andre her som følger eller har fulgt det? Det er et par øvelser jeg lurer på.
Det ene er planken. Tar jeg den "ordentlig" holder jeg jo bare ut noen (7?) sekunder, mens står jeg på knærne betraktelig lenger. Men hva er egentlig best trening?
Og så er det denne øvelsen Utfall. Fordi jeg har en dårlig ankel (gammelt, komplisert beinbrudd) så er jeg for stiv til å få den til. Sliter med å finne et OK alternativ til den øvelsen.
ha en fin dag alle sammen!

|