Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 02:19   #6973
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Ok, jeg har nå hatt blødning i 1,5 uke, og jeg hadde egentlig ikke mens før jeg begynte å gå på lavkarbo pga pillene jeg går på.. Om jeg blødde, så var det maks 7 dager med litt mild blødning, ingen smerter eller ubehag. Gikk ofte fortere over også, sånn 4 dager. Nå har jeg ligget å vridd meg i 10-11 dager, det rykker og napper og jeg har det direkte vondt. Føler meg skikkelig uggen.. og jeg mener bestemt at det er pga det nye kostholdet. Ser ikke ut til å gi seg med det første heller.. Jeg har ingen diagnose, som kan påvirke dette heller.

mange opplever uregelmessigheter med mens når de begyner på lavkarbo. Det kan ta tid før det kommer i orden, men det vil det!
Hva som er tid .. varierer like så mye som det finnes mennesker. Jeg har hormonspiral og har ikke opplevd at mensen tøyser, men hadde litt mer "verk" i magen i begynnelsen.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...