Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 23:10   #10
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: "Just a fool to believe ..."

Opprinnelig lagt inn av Lille Malle, her.

TonjeKB:

Spiser du heller ikke meieriprodukter eller nøtter/frø?
Jeg tenker at fettet man da får i seg fra kjøtt/fisk er "sunnere" enn det man får fra meieriprodukter ... men vet ikke hva slags fordeling man får på protein/fett/kh? Kanskje for lite fett i forhold til det som er anbefalt - men funker det så er det jo bare å rope hurra

Jeg følte bare litt at jeg måtte ligge unna veldig mye når jeg ikke tar med meieriprodukter. Kanskje jeg bør prøve å holde det utenfor i mer enn to uker...? tenke tenke tenke

Jeg spiser både meieri produkter og nøtter.. Men jeg begrenser meg kanskje litt. Jeg mumser ikke masse ost, men jeg bruker litt i omeletter eller litt til gratering om jeg ønsker det.. Jeg holder meg unna de feteste merieriproduktene som fløte og rømme. Melk drikker jeg heller ikke.. Lager mye smoothie. Med bær og egg.. Men bruker sojamelk i i stedenfor vanlig melk.. Nøtter spiser jeg nesten hver kveld sammen med litt yoplait 0,0%...

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat