Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 21:23   #1581
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hadde en runde med 30 day shred level 1 i februar/mars - kjempetøff trening, men også veldig effektiv.
Kunne godt tenkt meg å begynne på en ny runde, men er frarådet av både fysioterapaut og hjertespesialist å kjøre veldig tøff trenig de første månedene med blodtrykksmedisin.
Så rolige øvelser og lett styrke på meg til over påske i alle fall.

Ellers så krashet pc'n min skikkelig i går, og er nå levert inn på jobb for re-innstallering.
Bruker derfor en eldgammel pc som er ultratreg.....................zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Enkelte taster funker ikke helt heller, så hvis jeg skriver ord som mangler bokstaver så vet dere hvorfor (dyslektisk pc )

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat