Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 21:21   #6961
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her er jeg veldig enig med deg, Photobscura. Var lærer i en 8. klasse engang. Èn gutt ble mobba. Jeg fiksa det ikke ! Tok det opp i klassen og ba dem være med på å få slutt på den mobbinga de kunne se på skolen. (Ja, det var en liten skole) Vi gjorde det til et 'prosjektarbeid'. Dro på besøk i de andre i klassen og fortalte fra sine egne erfaringer. Både mobbere og de som ble mobbet. Og lærerne i de andre klassene. Denne 8. klassen opprettet også et slags 'mobbepoliti' som skulle fungere, ikke bare i skolegården, men også i fritida.

Og jaggu ble det ikke slutt på mobbinga de to årene jeg og klassen var på skolen, gitt ! Lærerne var forresten slett ikke uten skyld. De snudde ryggen til i friminuttene. Dæven, jeg ble forbanna, jah !!!

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse