Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 20:39   #6959
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

klart man blir lei seg da - og når de merker dette, så blir det mer gøy å si det ...

Ja, og i det man lar det gå innpå seg har man tapt.
Jeg snakker av egen erfaring her. Jeg hadde opptil flere ting som burde gjort meg til et mobbeoffer. Og selvfølgelig fikk jeg slengt kommentarer, allerede fra barnehagen. Men jeg hadde ikke tålmodighet til å la det gå innpå meg. Og da var det ikke interessant i lengden.
I voksen alder har flere av de som jeg så på som tøffe, og som slengte kommtarer som såret mer enn jeg viste kommet og sagt hvor imponert de var over hvordan jeg taklet ting, og hvor dum jeg fikk dem til å føle seg. Dette var jo ikke ting jeg gjorde bevisst, men som i dyrenes verden taper den som viser svakhet. Jeg visste instinktivt at om jeg begynte å se etter et mønster ville det sette meg i en helt annen situasjon. Så jeg så på det som enkelthendelser. Selvfølgelig var noen værre enn andre, men de banka jeg opp