Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 16:51   #15
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelg meg mine lavkarbovenner!

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Savner du brød er polarlappene til LenaBeatrice absolutt å anbefale. De smaker som vanlige brødskiver.

Muligens er du inne i en ond sirkel med tanke på kvalme og å spise for lite. Been there - done that.

Var det ikke du som spiste Atkinsbarer når du var kvalm, men som sluttet med det? Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor du evnt. sluttet, men sånn i en periode for å spise mer igjen for å få vekk kvalmen ville jeg nok forsøkt å spise de igjen. Heller det enn å være kvalm liksom.

Jeg kuttet vel drastisk ned på de fordi at det var så mange som mente at det var idioti å spise de.... Ja jeg har kuttet ekstremt ned, men tar en en sjelden gang når kvalmen står ekstremt på! Jeg tenker at det må være mye bedre enn å ikke spise i det hele tatt.. Å som regel når jeg har tatt en så løsner det litt, å kvalmen blir langt bedre! Å da orker jeg vanlig mat igjen