|
Sv: Negative drittkjerringer …
Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.
Ok, skjønner ...
Kanskje du skal ta det opp i plenum? Helt rolig, ved neste trekning si: "Det er kommet meg for øret at det er sådd tvil om mine poeng. Jeg kan forsikre dere om at jeg ikke lyver, og neste gang dere tviler hadde jeg satt pris på om dere spurte meg rett ut, og ikke satte feige, annonyme kommentarer på poenglista"
Dette synes jeg er den beste løsningen. Når det er sagt så skjønner jeg godt at du blir såret og lei deg, og i neste omgang forbannet. Sånt er unødvendig og dumt.
Slike drittkjerringer kommer man ikke utenom er jeg redd. Jeg jobber selv i et fantastisk miljø med både menn og kvinner i ei salig blanding. Mange av oss er i førtiåra. Alle sammen er hyggelige og støttende uansett hva det gjelder, alle med unntak av ei. Ho er i begynnelsen av førtiåra, singel og barnløs og smårund, og på evig slankekur. Ho er til tider så humørsyk at jeg bare skygger banen, jeg tenker at det er ho det er synd i for ho kan jo ikke ha det godt med seg selv. Men jeg innrømmer at det koster å ikke flyge i synet på ho når ho kommer med dårlig skjulte spydigheter om måten jeg utfører jobben min på, gjerne når det er andre til stede. Det koster fordi det sårer. Men jeg velger å holde sammen med alle de hyggelige kollegaene mine og hente inspirasjon hos dem. Det er en god øvelse i å fokusere på det positive som det jo tross alt finnes mest av 
|