Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 21:33   #35
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Penicillinparty?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg var sykemeldt i 15 dager, men hadde ikke trengt så lang sykemelding egentlig. Brukte en del smertestillende (fikk resept på 100 (!) piller fordelt på 3 typer, hadde minst halvparten igjen etterpå) den første uka (2-3 om dagen) og slapp unna smerter. Det eneste var at varm mat og drikke gjorde dritvondt i rundt 3 uker! Ellers var halsen litt øm og sår de første dagene, men jeg klarte fint å leve på aprikoskompott med krem og vaniljesaus... Ble ikke helt den slankekuren jeg hadde sett for meg nei.

Haha...det er liksom lyspunktet med å ha det så dritvondt, det er jo all driten man kan stappe i seg nesten med god samvittighet Selv klarte jeg ikke å spise eller drikke på rundt 14 dager, annet enn ett par tre is og noen skjeer risotto. Mamma sa at hun så det dag for dag hvordan jeg bare smaaaalnet inn. Når jeg begynte å spise igjen var det jo baaare vaniljesaus og is og pudding og ting som gled lett ned. Følte at jeg lå i sukkerlake

Altså, jeg hadde så vondt at jeg var i konstant pinexforterus i nesten en uke. FIIIN sovemedisin. Men virkningen varer jo bare to timer. Så om det er SÅ ondt å få fjerna mandlene, så håper jeg at jeg holder meg unna halsinfeksjoner heretter

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat