Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 21:24   #32
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Men hvor jævlig er det å fjerne mandlene og etterpå da? For den halsvonden jeg hadde her i januar den vil jeg ALDRI ALDRI ALDRI ha igjen. Jeg vil heller ha grovsalt i åpne sår!

Ikke noe problem her. Jentungen var akkurat fylt to år da hun tok mandlene og jeg husker hun hadde smerter neste formiddag, men vi brukte smertestillende stikkpiller vi hadde fått og da gikk det fint. Hun var tilbake i barnehagen etter 5 dager, men i ettertid har vi jo skjønt at det var i tidligste laget med tanke på smittefare fra andre barn, men det gikk nå bra.

Jeg var sykemeldt i 15 dager, men hadde ikke trengt så lang sykemelding egentlig. Brukte en del smertestillende (fikk resept på 100 (!) piller fordelt på 3 typer, hadde minst halvparten igjen etterpå) den første uka (2-3 om dagen) og slapp unna smerter. Det eneste var at varm mat og drikke gjorde dritvondt i rundt 3 uker! Ellers var halsen litt øm og sår de første dagene, men jeg klarte fint å leve på aprikoskompott med krem og vaniljesaus... Ble ikke helt den slankekuren jeg hadde sett for meg nei.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat