Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 19:53   #24
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg gir meg sånn ende over at man nå om dagen må ha FIRE penicillinkurer innabords, for å få lov til ta mandlene!! Jeg vil ikke ha det, jeg vil bare ha dem uuut.

Hæ? Jentungen tok mandlene i 2002 og jeg tok dem i 2004, ingen av oss tok noe som helst i forkant - om jeg forstår deg riktig? Vi hadde enorme mandler begge to og gjentatte halsbetennelser, den ene avløste den andre bokstavelig talt. I tillegg hadde jeg slitt med ekle verkepropper i mandlene i noen år og kvalifiserte dermed til å få fjernet dem også av den grunn, ifølge legen min.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat