Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 19:24   #608
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

De to kiloene dine er helt sikkert bare vann, Frøken!! De flyr fort av igjen!
Ikke sikkert det er noen trøst, - men jeg har høykarbosprekker så det holder her jeg og.... bla. a var jeg i Stavanger for et par uker siden, - der gikk det ned en halv Peppes-pizza (stooor!), tre moccacaffe'r.... (og de var IKKE uten sukker!), en middag med ris og en med høykarbo Enchiladas...... Og brød (!!) til frokost hver dag! Jeg gikk opp 3 kilo på tre dager, - men de føyk av igjen på like mange!
Nå på lørdag ble det MYE hjemmelaget høykarbopizza....... og vekta gikk NED en halvkilo...??? og en ny halvkilo til i dag. Skjønner ikke bæra jeg. Jaja. Som du sier, - vi har det ikke travelt! Jeg holder meg på 73-tallet, og nå blir det hjemmealenepåske, - det kan bli en skikkelig utfordring!!!
Jeg har forresten begynt å spise litt mer brød.... Lavkarbo selvsagt, - det ser ut som jeg tåler det. Det blir bare 1 eller 2 skiver pr dag, må si det er noe av det jeg har savna mest: Brød! Oppskrifta sto i Allers nr 10 i år, - kjempelettvinn oppskrift, - og brødet ble GODT! Ooh salige stund!

Roteinnlegg fra meg.... hehe....

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat