Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 13:59   #1566
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ed tillater vel litt lettbrus på alle fasene, men dette er vel noe du må finne ut av selv. jeg drikker nok litt for mye cola zero. jeg vet det ikke er bra, men vektnedgangen stopper ikke opp ihvertfall.

titti: jeg var også utrolig fysen på ost og kjeks en av dagene. da spiste jeg ost oppe tynne skiver med eple. namM! det må jo være bedre enn kjeksene?

streber: chips er noe av det beste jeg et. og har lurt på om det ikke er mulig å lage sin egen chips? av aubergine og slikt? kunne jo vært spennende å prøve.

helgen min har vært ganske herlig. bursdagbesøk på fredagen, hvor det ble litt mye rødvin og alt for mye dansing. og lørdagskveld passet jeg min lillesøster på farsiden, hun er helt herlig, 4 år. syk stakkars, så vi lå på sofaen og så på prinsessefilm helt til klokken halv elleve hun hadde pyntet muffins til meg, med paraply, og når jeg tok en slik i håret sa hun at jeg var nesten like fin som en prinsesse selv

i tillegg har jeg hatt en par "tynne" dager. skvetter til når jeg ser meg selv i speilet. herregud er hodet mitt så stort? og innser at jeg begynner rett og slett å bli ganske slank. herlig med slike dager! vekten er kaputt (dustevekt), så jeg får brke målebånd frem til jeg får råd til å kjøpe ny. men det er like greit, har ikke vondt av å få fokuset litt vekk fra tallet på vekten en stund.

idag tenker jeg forresten å prøve nannahs knekkebrød.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat