Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 09:35   #95
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Jeg sa jeg skulle begynne i går, men helt sånn offisielt begynner jeg i dag.

Jeg har jo frem til nå gått på moderat kalori (15-1800kcal) med moderat fettinntak (ca 60%) og nå de siste par ukene etter at jeg begynte med ganske mye trening igjen, begynte vekta å rikke på seg. Det gikk seint men det var iallfall litt bevegelse. Denne uka måtte jeg ut plottseli ut på en jobbreise og da ble både spise-og trenigsopplegg ødelagt. Ingen problem med å spise lavkarbo men har lite kontrol på mengder og ofte blir det litt feil fordeling, feil mat (for meg iallefall) og alt for lite søvn. Hadde tenkt å begynne den stramme linje igjen på lørdag eller søndag, men etter å ha lest her og tenkt en stund, fant jeg ut at jeg prøver meg på dette regimet fra søndag.

På lørdag ga jeg f... og spiste det jeg ville og det ble mye fett og lite kh, var alt for mett. I går orka jeg ikke å tenke i går og noterte ingenting ned, men vet at det ble mye mat, med mye fett, men kanskje litt litt kh. SÅ da starter dt kontrollerte inntaket i dag. La meg en plan for maten, så nå prøver jeg frem til påske så sant det ikke bærer gal vei.

Foreløbig ser det lovende ut:

Lørdag 2/4: 79.6 kg
Søndag 3/4: 79.3 kg (6 km jogg)
Mandag 4/4: 79.1 kg

Dette kan jo være rent tilfeldig men jeg har spist mye mat i helga, også mye salt og erfaringsmessig binder jeg masse vann da. Det var også grunnen til at jeg flyttet veiedag fra mandag til fredag/lørdag.

Skal prøve å veie meg hver dag og måle midjen et par ganger for å følge progresjonen. Blir lykkelig dersom dette virker, hvis ikke er det tilbake til moderat inntak igjen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat