Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 20:52   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Jeg har skrevet ut denne og skal ta med til legen i morgen. Av ALLE punktene ramset opp på sen borreliose mangler jeg kun 3 eller 4 tror jeg... og et par av de kan jeg ikke uttale meg om engang - sånt som må sjekkes...
Dessuten HAR jeg hatt borreliose, men mulig to uker penicillin ble litt kort for meg også...

Manner meg litt opp til og bli avvist - og hvordan jeg skal takle det om jeg må argumentere mot henne... hun tenker jo at det kan være "psykisk" og jeg blir så j.. .provosert... jeg har HATT depresjon så det holdt, og vet akkurat hvordan det oppleves. Vi får se i morgen. Formen er som en berg og dalbane så vi får rett og slett se...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat