Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 19:51   #52
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Herlega london, nå skrev jeg et laaaangt innlegg og alt forsvant!!!

Maylinn: jeg tror du er inne på noe veldig viktig, nemlig at alle er forskjelliuge. Og derfor også var det jeg startet tråden ,for å se hva folket tenkte rundt dette her.

Syns ikke du er krass i det hele tatt, syns det er flott å få frem de ulike nyansene. Håper forøvrig alt er bare bra med deg nå. Det høres ut som du har vært gjennom tøffere tak enn mange av oss andre ja..

Det ender vel med tanken åp å smake på noe ulovlig, vil jeg tro om jeg kjenner meg selv rett. Og når jeg mener smake på, eller skeie ut, snakker vi om kanskje 2 pommesfrites . Jeg kommer ikke tilå klare en hel porsjon, det vet jeg.

En spiseforstyrrelse er forferdelig vanskelig, å det er ikke det at jeg er ute etter at folk skal si "å stakkars deg" eller noe sånt Men jeg syns det er så utrolig viktig å få frem at det er veldig mange som har et trøblete forhold til mat. Jeg tror at det er enormt mange som ender på ketolyse som har prøvd "alt", å ikke kommet dit de vil. Ja, jeg har kjempet mange tøffe tak når det kommer til dette med mat, å det er derfor jeg vil slå et slag for alle de som kommer fra litt det samme stedet som meg selv