|
Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?
Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.
Takk kanutten
Bare for å komme med meg selv som eksempel da Jeg har hatt spiseforstyrrelser halve livet mitt, å som 17 åring veide jeg 38 kilo, etter videregående og graviditet pakket kiloene seg på igjen, med et resultat i alvorlig bulumi (Å DETTE BLE PERSONLIG KJENTE JEG!) Å det for meg å gå på ketolyse er for at kroppen min skal finne en trivsels vekt, skjønner? Men fra en leges standpunkt er ketolyse ganske tøft for kroppen, over langen! Å da må man etterhvert finne en annen måte for kroppen å spise på, (fortsatt fra min lege), å for min del blir det Fedon Lindberg Men i mitt tilfelle da, om jeg ALDRI kan ha en eller to slike dager så går jeg inn i en "jeg skal ikke spise noe annet noen gang" modus, å for meg personlig selv er ikke det veldig bra. Som jeg skriver litt lengre opp skal jeg på color fantasy tur i mai, å da skal jeg tillate meg selv å ha to dager (BARE TO), til å spise det jeg har lyst på. Det vil ikke si at jeg har lyst til å stappe tryta mi full av sukker hele dagen, men vi skal blant annet ut å spise en 5-retters middag, å da skal jeg faktisk spise maten min Jeg skal ha meg et par cosmo i observation lounge, osv... Som sagt vet jeg at det kunne se litt krast ut, men det var bare ment som at vi alle har så forskjellige utgangspunkt
Kos deg glugg!!!