|
Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Jeg synes jeg spiser så mye god mat på lakarbo at jeg har ikke behov for dager med fråtsing.. Uansett hva det er snakk om. Men jeg skjønner jo at det er ikke alle som har det på den måten. Håper inderlig at du finner en måte du kan spise og kose deg på med god samvittighet! 
Takk kanutten
Bare for å komme med meg selv som eksempel da Jeg har hatt spiseforstyrrelser halve livet mitt, å som 17 åring veide jeg 38 kilo, etter videregående og graviditet pakket kiloene seg på igjen, med et resultat i alvorlig bulumi (Å DETTE BLE PERSONLIG KJENTE JEG!) Å det for meg å gå på ketolyse er for at kroppen min skal finne en trivsels vekt, skjønner? Men fra en leges standpunkt er ketolyse ganske tøft for kroppen, over langen! Å da må man etterhvert finne en annen måte for kroppen å spise på, (fortsatt fra min lege), å for min del blir det Fedon Lindberg Men i mitt tilfelle da, om jeg ALDRI kan ha en eller to slike dager så går jeg inn i en "jeg skal ikke spise noe annet noen gang" modus, å for meg personlig selv er ikke det veldig bra. Som jeg skriver litt lengre opp skal jeg på color fantasy tur i mai, å da skal jeg tillate meg selv å ha to dager (BARE TO), til å spise det jeg har lyst på. Det vil ikke si at jeg har lyst til å stappe tryta mi full av sukker hele dagen, men vi skal blant annet ut å spise en 5-retters middag, å da skal jeg faktisk spise maten min Jeg skal ha meg et par cosmo i observation lounge, osv... Som sagt vet jeg at det kunne se litt krast ut, men det var bare ment som at vi alle har så forskjellige utgangspunkt