Får litt følelsen av at noen tror nå at "hun der, hun ser på feiren som et smutthull til å skeie ut." Det er ikke det jeg har tenkt Det jeg lurer på er hva andre har gjort eller har tenkt å gjøre på sine turer. For meg er mat kos, uansett karber eller ikke. Jeg kan gørrkose meg med en lekker middag, det kunne jeg før lavkarbo også. Og det syns jeg søren meg er lov au Forøvrig teller jeg karber daglig og trener 4-5 ganger pr uke. Hver uke. Hver dag. Og vekta har like forbanka stått stille siden desember. Når man gjør en så iherdig innsats og intet skjer så er det litt frustrerende for da klarer jeg ikkke unne meg en eneste ting fordi når jeg følger skjema så skjer jo ingenting og hva vil da skje om jeg skulle skeie ut. Spiste ett vaffelhjerte i dag for å se hva som skjedde. Intet skjedde, men det smakte jo helt forferdelig! vafler, som var så godt! Skuffa.. Jaja, jeg får se hva jeg gjør. Men jeg tror nok jeg bestiller en Corona på stranda i det minste. Det er vistnok en opplevelse og den tenker jeg å ta