|
Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.
Jeg ville overhodet ikke stolt på en test tatt via spinalfunksjon. Sønnen ble det og de fant ikke noe annet enn at borrelian ikke hadde satt seg i nervesystemet og så fikk han diagnose me. ( Han hadde da holdt på i tre år å bli testet for alt mulig untatt et sted de kan om borrelia)
Samme dagen ble en blodprøve sent til Tønsberg hvor vi to uke etterpå fikk beskjed om at han hadde skyhøye verdier. De var så høye at de kunne ikke måle hvor høyt det var. Da hadde vi gått tre år ut og inn av ulike sykhus og alle sa at borreliainfeksjonen ble borte av den 14 dagers kuren for tre år siden. I Tønsberg fikk vi beskjed om at han var blitt underbehandlet, skulle hatt mye mere medisiner. Ble satt på en måneds " hestekur" og er nå på bedringens vei.
Så jeg kan ikke få sagt det nok, prøv å kom til Tønsberg.
( det er jo ikke sikkert det er borrelian som krøller det til for deg, men er greit å komme et sted de kan dette siden du har de plagene du har. )
Må jo også nevne at han har hatt god nytte av psykomotrisk behandling. Får bla roet ned kroppen . Han har også problemer med å få hvilt.
Det er IKKE borrelian som krøller for meg. Tror ikke det finnes så langt nord. Og jeg har ikke vært sørafor. Men det var jo greitt å vite at de sjekket det.
Håper det gikk bra med sønnen din! Den sykdommen er ikke å spøke med..