|
Sv: Nå gir eg snart opp ...
Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.
For meg er det ikkje den uteverande vektnedgongen som er verst, men klusset med menssyklusen. Ja, eg synest det er kjipt at det ikkje skjer noko, men eg kjenner eg blir litt irritert når eg får ei sånn tilbakemelding som dette... Eg har lest det som ArnaKristin har skrive fleire gonger, særleg då eg starta opp i januar. Så det har ikkje med at eg ikkje har satt meg inn i sakene! Det er likevel ikkje til å stikke under ein stol at mange starter med lavkarbo for å gå ned i vekt, og eg er ein av dei. Men eg har lest så mykje om det, og vore såpass aktiv her inne at eg synest at "forstår konseptet" 
Vet du, akkurat dette her forstår jeg veldig godt! 
Man har lov til å bli lei når man har holdt på i noen måneder, lest seg opp, vært flink og endret på livsstilen, også har man konstant blødninger.
Jeg synes det er bra at du snakker med legen jeg. Jeg vet det er normalt med ekstra blødninger når man endrer kostholdet, men når du skriver at det har vart i to måneder, og i det site har økt på og gjør vondt, da synes jeg det er på tide å snakke med legen ja.
Jeg blødde ikke da jeg la om kostholdet.
Når jeg har opplevd slike perioder hvor det har vært tungt, og jeg har slitt med motivasjonen, har jeg gjort som deg. Søkt inspirasjon i ulike kokebøker eller i oppskriftene her på nett. Nå går det i Hexeberg sin kokebok.
Ellers kan jeg fortelle at jeg har gått ned 25 kg, med en ca gjennomsnittsnedgang på 1 kg i mnd 
Lykke til, håper du finner ut av dette med blødningene! 
- og hold oss gjerne oppdatert 
|