Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-11, 23:26   #44
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fortell om deg selv - spørsmålsliste

Opprinnelig lagt inn av cathrin09, her.

Hvor gammel er du?
37.

Har du barn? Isåfall hvor mange?

1 gutt på 16 år.
Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?

Jeg har valgt lavkarbo og opp til 72 karber daglig, med mye proteiner og moderat med fett. Ca 1300-2000 kcal avhengig av treningsmengde.
Hva synes du er best og værst med ketolyse?

Å være i ketose er tungt for meg som trener mye, særlig under hard løping. Mere mat å velge mellom med flere karber pr dag. Skal etter hvert opp i ca 150 karber mere ala Lindberg. Det beste er vel litt mere fett i maten, det verste ikke pasta, brød osv.
Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?

Jeg har gått ned det jeg skal. Er 174 høy og 62 kg.
Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?

Puppene kanskje
Hva er du mest fornøyd med fysisk?

Generelt ganske fornøyd egentlig.
Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?

Var på det meste 120 kg for 7 år siden. Det fleste kg gikk jeg ned på Ingers Rugbrød kurs og trening. Grunnen til vekta var spesielt sjokolade og feil type mat, og for mye mat og lite mosjon.
Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?

Jeg har klart å holdt vekta i disse årene, og siden oktober gått ned 12 kg. Nøkkelordet er gjevnlig trening og sunn mat for å holde vekta over tid. Det vannskeligste er å holde vekta ikke å gå ned i vekt nemlig. Syns det er belønning i seg selv egentlig, og at jeg klarte å slutte og røyke for 7 år siden også.

Dette er litt om meg da. Det som er ovenfor er om meg Kari Marita. Ble litt feil dette, he he

Sist redigert av Kari Marita : 02-04-11 kl 23:34.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat