Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her. Kom på at jeg gjør dette litt annerledes enn de andre i dette eksperimentet. JEG SPISER NØYAKTIG DET SAMME HVER ENESTE DAG......
Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.
Kom på at jeg gjør dette litt annerledes enn de andre i dette eksperimentet. JEG SPISER NØYAKTIG DET SAMME HVER ENESTE DAG......
Sikkert derfor kroppen slipper vekta, den blir lei den ensformige kosten så den tenker som så; at fader heller her er det bare å gi etter slik at jeg kan få litt mer variasjon i kosten Eller så har den gått i sjokktilstand siden du hadde en periode med veldig lavkalori før denne høykaloriperioden. Er jo faktisk dietter som baserer seg på at man skal variere kcal-inntaket og ha en del dager med veldig lavt næringsinntak også et par dager med veldig høyt inntak, for å "lure" kroppen slik at den ikke tror det er hungersnød og vektnedgang stopper opp. Følger med her for dette er spennende, vurderer fortsatt om jeg skal prøve dette. Men hodet virker ikke helt i dag for det gikk med en flaske rosevin i går Heheheh, skal handle litt mat nå og kanskje ta meg en joggetur så blir nok alt så mye bedre - tror jeg. Må jo fortsatt holde koken i treningskonkurransen og de fleste av mine kollegaer er på temabuilding (les: fyllefest) denne helga så da blir det ikke trening og jeg kan få et forsprang - wheeee