Kjære alle jentene nå er det helg Godt du er fornøyd utluftet ADA...det er det som er digg med tråden at her får du "bein å tygge på", både skryt, ros, oppmuntring og tilbakemeldinger. Det å kunne være ærlig er det beste uten å være ufin selv sagt. Nyt vinen og alle kiloene du har tatt av. Kanskje kan en slurk representere en kilo....så nyter du 12 slurker skikkelig godt! FANTASTISK Streber og Titti...nå er det dere som raser av gårde. Herlig motiverende for meg! Jeg blir oppriktig glad! Det er så verdt det. Titti er neste tall 73?!?!?!!??!?!?!?!?!!? UUUUUUUUUUUUUUUUUtrolig Jeg er skikkelig i nei til all-lavkarbo humør igjen. Sånn som jeg kjente det da jeg var i Fase 1 og 2. Vanvittig deilig etter utrolig mye sykdom, av og på med trening og denne hersen's senebetennelsen. Det som er fantastisk er at etter hver nedtur går det bare en vei og det er OPPOVER Iløpet av tiden med dere ser jeg jo at jeg overlever tider som er tyngre enn andre og det er mentalt en god trening. For da blir jeg kjappere positiv og målrettet dag for dag! Nå tar jeg valg som gjør at jeg i slutten av April er på 79...om det så er 79,9...he,he,he! Leste noe flott igår som jeg vil dele med dere og ønsker alle en god helg med det...: Et vennskap bedømmes imidlertid ikke etter hvor ofte vi gjør noen feil mot hverandre, men etter hvor fullstendig vi tilgir når vår venn gjør en feil mot oss...godt å tenke på både om venner, kjæreste og barn. Alle er ufullkomne og kan ikke for at vi av og til feiler...