Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 14:04   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Finn 3 feil! ... Evt 1 ... eller 5 ..?

Til sammenlikning spiser jeg nå dobbelt så mye fett som deg og har gjort i 5 dager... foreløpig ingen løsning på vekt, jeg har bare gått opp noen få hundre gram som kan skyldes at jeg er fullere av mat over lengre tid og drikker enormt mye mer vann... time will show

100 gram fett er 900 kal, hvis du spiser 100 gram protein også er du oppe i 1300 - og med litt karbo i tillegg... jeg synes ikke du spiser for MYE fett - uansett bør du ikke spise MINDRE fett i gram enn protein. Med samme gram-antall får du en nær perfekt fordeling av næringsstoffer

Husk bare at vi er forskjellige... så prøv først og spis ihvertfall rundt 2000 kal hver dag og rett fordeling - og se over et par tre uker hva som skjer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat