Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 13:54   #65
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Syns 1 uke er i knappeste laget for å kunne avgjøre for eller imot, derfor valgte jeg da også å gjøre dette eksperimentet til en treukers test.
Etter neste uke blir det spennende å se om vekten min reduserer seg ytterligere - om denne "feitekuren" har virket som en boost for kroppen til å la mer lagret fett forbrennes. Gleder meg

Det som forbløffer meg er at jeg fortsatt er i ketose med 46 kh inntatt hver eneste dag -og at jeg ikke går drastisk opp i vekt når jeg inntar så mange kalorier.
Nå skal det sies at jeg, med mine 1,80, er stor til å være kvinne, i tillegg er jeg ganske muskuløs.

Det er så sant - men hadde jeg gått opp TRE kilo på en uke så hadde jeg blitt litt skeptisk *ler* Jeg har ikke sjekket med stix, skal gjøre det i kveld for å se. Jeg er 175 og har etter snart to år på lavkarbo funnet ut at jeg er ekstremt sterk, og at mine store lår faktisk skjuler store muskler - ikke bare fett (takk til min skjønne PT for å hjelpe meg og finne ut det da jeg tok 155 kilo på benpress etter ÅTTE x 10 rep på vei opp dit da vi gjorde styrketesten i starten! ).

Det er jo flere ting jeg kan endre neste uke, feks kutte cola light og atkins og kakao HELT (men da må jeg DRIKKE ren fløte *ler) og dermed kutte mer i karbo... tiden vil vise, foreløpig går det greit - men vanskelig og få i seg nok MAT... så drikker helst kaloriene hehe... fader nå er kl 2 og jeg må spise igjen.... så jeg rekker middagen kl halv seks når sambo skal ha mat....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat