|
Sv: Hvorfor går jeg OPP i vekt igjen?
Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.
Hei Vicmar - syns dette minner om meg. Først ned veldig bra, så opp 3 uken. Og der er jeg nå - dritsur. Se innlegget mitt på samme side. Er spent på hva du finner ut av og hva slags svar du får. Ser vi veier omtrent likt og er like høye også....Kanskje vi skulle fulgt hverandre litt? Håper uansett det løsner snart for deg...
Jeg ville vel også kuttet brød-erstatning inntil videre - men kan ikke skjønne at du skal gå OPP i vekt av det, men heller stå stille. Grrr....jeg er så sykt utålmodig..og det er kanskje du og?
Følger med på deg!! LYkke til!!
Det er normalt å gå ned endel første uka,dette er vann,så øker man eller står stille en stund ,og de aller fleste har gjordt dette i uke 2-4.
Hold dere unna brøderstatninger,spis mest mulig ren mat,vei det meste i starten og legg det inn på diett.no Drikk masse vann og minst mulig brus 
Partystoppere syns jeg det er alt for tidlig å lete etter,her bør man vente inntil 8 uker,siden det kan ta så lang tid å få skikkelig fettforbrenning 
Dessverre er det sånn for mange at lavkarbo ikke betyr at man raser ned 10 kilo på 10 uker,tenk på hvor lang tid man har brukt på å få denne overvekten. Det som er viktig er å se på alle helsefordelene man får ,masse energi,bedre hud og søvn,sterkere negler,bedre humør,bedre tenner og slutt på blødende tannkjøtt (for de som lider av det) Hormonene får det mere stabilt,stoffskifte blir mere riktig......ja jeg kunne ramset opp masse Eneste man ikke får (trur jeg) er bedre tålmodighet

Otiki

|