Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 12:28   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Finn 3 feil! ... Evt 1 ... eller 5 ..?

Du sier du har mange svangerskapskilo og gå ned - lenge siden siste svangerskap?

Jeg synes du skal prøve og spise mer - OG drikke mer vann om du er tørst innimellom. Jeg har vel alltid opplevd at det "skjer" mer i kroppen min når jeg drikker mye vann sammenlignet med dager med mye mindre vann. Drikker du lettbrus/kaffe/annet vil du drikke mindre vann, prøv et par dager uten og fyll på med vann istedet for å se hva som skjer

Nå drikker jeg 4 liter hver dag da, men er fremdeles tørst... så vi er forskjellige

Ellers finner jeg ikke mange "feil" i den forstand Jeg forsøker nå massiv økning i matinntak for å se om det gjør noe med min vekt. Dag 5 nå - har gått opp noen få hundre gram, men jeg må vente ihvertfall til jeg har holdt på en uke med vurdering om jeg vil fortsette. Veldig vanskelig å få i seg nok kalorier for tiden hehe - men kroppen tror jeg liker det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat