Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 12:06   #61
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Samme vekt i dag som i går, har gått opp noen få hundre gram fra mandag. Noterer i boka underveis

I går spiste jeg feks skaldemans kjøttkaker med majones/CF dressing til frokost, thorleifs fiskekaker (laga i fjor høst av egenfangst) med halve porsjonen majo/CF dressing og to små Karins Mitt aller beste brød skiver, til middag ble det 100 gram grillet kylling uten skinn med majodressing. Et par kopper lavkalori/-karbokakao med masse fløte i og en atkins. Samme energi og næringsfordeling som du faktisk hehe

I dag ble det røykalaks 100 gram og 3 egg og halv dl fløte til eggerøre med to små skiver Karins-brød. Lunsj antar jeg blir kylling uten skinn med majodressing og ti lmiddag blir det torsk, bacon, grønnsaker og smeltet smør. Sikkert et par kopper kakao med fløte for å komme høyt nok opp

Drikker enormt mye mer vann enn på lenge, det har jeg virkelig tro på - får i meg sikkert 4 liter rent vann pr dag Det har blitt et par små glass med cola light innimellom, men ingen mengder.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat