|
Hvorfor går jeg OPP i vekt igjen?
Ja, spørsmålet sier seg vel selv. Jeg startet med lavkarbo for 2 1/2 uke siden. Første uka gikk jeg ned hele 3,3 kilo! Jeg hadde i utgangspunktet 10 kilo jeg ønsket å ta av. Men etter dette har vektnåla snudd, og nå er jeg på 1,2 kilo i minus, bare. Jeg har forsøkt å veie meg hver dag nå siste uka, og ser at det går jevnt og trutt oppover. Noen hundre gram hver dag, altså. De to første helgene spiste jeg karber siden jeg var på diverse feiringer og utdrikningslag, men jeg begrenset meg selvfølgelig. Siden mandag har jeg vært kjempeflink, og ikke spist raske karber i det hele tatt. Og masse fett, synes jeg selv iallefall. Men det er siden mandag jeg har lagt på med aller mest! :dåne:
Så hva gjør jeg egentlig galt nå? Får jeg i meg for LITE karber? Jeg må innrømme at jeg ikke veier maten, eller teller karber. Jeg har bakt karboknekkebrød og rundstykker som jeg fant oppskriftene på her inne på forumet, så der er det ikke mye karber. Og av pålegg har jeg brukt omtrent bare egg og ost. Ikke noe ris eller poteter eller noe til middag. Litt nøtter spiste jeg her en dag. Men ellers fint lite karbo, altså.
Hva gjør jeg videre nå da? Jeg vil jo NED i vekt! Takknemmelig for tips og råd :nikker:
|