Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 06:08   #140
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Har du bestemt deg for hjørnedo? Det er en morsom løsning og den krever mye plass. Mitt tips er å høre på deg selv, og ikke på en rørleggers interiørtips. De vet mye om rør - men ingeting om interiørdesign... (gikk i rørlegger-fella for noen år siden).

Det ble hjørnedo. Det var ikke slik at jeg hadde så mye imot hjørnedo, men det var liksom det å veie fordeler og ulemper fordi det var det på begge løsningene.

Jeg har ikke valgt fliser enda, og det var visst bra. Fordi jeg var innom megaflis og så fordi jeg hadde fått tips at det var så billige fliser der, men så fikk jeg tips av en som legger fliser (venn av venn), og han sa at det var ikke verdt det. De ble ikke brent skikkelig på billigkjeder, så de sprakk så fort når man skulle kutte i dem. Han kunne anbefale f.eks. norflis eller flisekompaniet. Begge deler er det i Stavanger, så da får jeg prøve dem heller. Flisekompaniet har jo stadig kampanjer, så jeg får holde utkikk.

Neste uke må jeg få ræva litt i gir og få jobbet mer med huset. Har ti dager turnusfri nå, og har kun fått pusset sparkel i to timer til tross for at jeg har hatt fri siden mandag... Overnattingstur til bestevenninna mi som bor 1,5 timers kjøretur unna, og så har vi langhelg hos Mormor nå og hun bor fire timers kjøretur unna i den andre retningen. Det eneste søskenbarnet mitt på Mor sin side fyller 30 år og skal ha kalas. Burde ha lagt meg for leeenge siden, men jeg er ikke trøtt...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat