Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 19:48   #1531
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for hyggelige hilsner alle sammen
Har nå hatt min første kjøretur på 6 mnd og 11 dager - kjempeherlig!!!!!
Men nå er det slutt på sutringen, for nå har jeg all mulig anledning til å få døgnet på rett kjør igjen og dermed også få bedre måltidskontroll.
Skal bli herlig, men jeg fortsetter uansett i fase 2 fram til neste kontroll altså.
Små steg.....

Kjære Ada, klart du har like stor rett til å være her!!!!
Overvekt i alle størrelser er uansett overvekt, antall kg som skal vekk har ingenting med berettigelse til forumet eller dietten å gjøre.

Jeg for min del synes det er bra at vi har ulikt utgangspunkt og ulike mål, for det betyr at vi kan hente erfaring fra hverandre - selvsagt i forhold til vekttapet, men kanskje enda viktigere; erfaringer vi gjør med hvordan psyken omstiller seg underveis.

For det er i alle fall min største utfordring, få hodet med meg på endringene som skjer fysisk med kroppen.
Derfor er det så flott med dere herlige mennesker som deler opp- og nedturer - lærer masse jeg

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat