Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 15:37   #6863
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk for masse gode tips og dummies- instruksjoner!

Og takk for andre innspill, selvfølgelig!

Bare hyggelig!

Et lite bonustips, i hvert fall for oss som lider av litt "grove" tørre hender (jeg har oppvaskhanskefobi av en eller annen merkelig grunn, og har ikke oppvaskmaskin, så hendene betaler litt ... ), om du har kaffetrakter, ta noe av gruten som er igjen i filteret, bland med håndsåpe, og peel hendene med det. Smør deg godt med krem mens hendene enda er litt fuktige. Man får seriøst babyhud! For full uttelling, kjøpe bomullshansker på apoteket, og ta dem på og sov med, etter kremen er smørt inn.
Kaffegrut kan også brukes på kroppen for øvrig, men det blir fort litt griseri av det. Ikke bruk det i ansiktet, det blir for grovt. *erfart*
Dette funker best med trakterkaffegrut, ettersom fettet blir igjen i filteret.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥