|
Sv: Hjelp! Tungpustet og sover dårlig
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Godt å høre at alderen er på din side! Som sykepleier må jeg jo liksom ta med advarslene også!
Og ja, litt tidlig for hjerteinfarkt, men hjertefeil/lungetrøbbel etc kan oppstå i alle aldre. Svigerinnen min fikk pacemaker da hun var 16 år feks!
Oi, det var rimelig ungt, ja! 
Jeg hadde en tremenning som døde av hjerteinfarkt, hun var i slutten av 30-årene... Hun kollapset under en treningsøkt. Skummelt :-/
Skal jammen be legen sjekke at hjertet mitt er friskt, så slipper jeg å bekymre meg for det Tok en sånn EKG-test på legevakten for et par år siden, i forbindelse med brystsmerter (skyldtes stress/angst i forb. med eksamen), og da så alt fint ut. Men skader jo ikke å sjekke igjen 
Mermaide: Eplemost utblandet med Farris var ingen dårlig idè, det hørtes faktisk veldig godt ut! Skal prøve det Det rådet fikk jeg faktisk av legen også når jeg startet på LCHF første gangen, at jeg burde drikke Farris for å kompensere for salttap.
Hva slags meditasjon er det du bruker? Jeg har prøvd litt yoga, men det er jo ganske tungt. Ordentlig treningsøkt 
|