Opprinnelig lagt inn av Searynox
Men jeg har verken problem med nedgang eller grønnsaker 60-80% av det jeg spiser hver dag er grønnsaker, og tallerkenen min har mer grønnsaker enn noe annet på seg til hvert måltid så det er ingen sak. Dessuten gikk jeg ned 1,5 første uka og 2,5 den andre, så det at jeg spiser lite har tydeligvis ingenting og si.
Sorry, jeg feil leste spørsmålet ditt, forsto det slik at når det ikke viste igjen på vekta så tok du ikke av Tolket det også slik at du ikke spise grønt ...... Min feil !! Det ser jo ut til at du spiser riktig da .
Dårlig matlyst er en av bonus'ene av det å være i ketose. Jeg syns det er deilig å ikke være sulten, men spise masse godt på grunn av smaken ! Tror det er en vane jeg. Å la oss styre av kroppen. Å spise fordi den sier du er sulten liksom. Kos deg med maten du. Så lenge du spiser riktig sammensatte måltider gjør det ikke noe at du spiser lite om gangen. Men jeg syns kanskje at du legger bittelitt feil grunnlag om du bare spiser 2 måltider til dagen. Du skal jo ha et liv etter kuren også, og da trenger kroppen din tilførsel av mat oftere enn to ganger pr dag for å holde forbrenningen i gang ! Gode matvaner kan ikke innføres for tidlig pleier jeg å si. Presiserer at det er MIN personlige mening og ikke nødvendigvis Torkil sin, for jeg vet ikke hva han mener om tiden etter kuren. Vet bare at på Atkins vedlikehold og Lindberg (som han anbefaler etter at kuren er slutt) sier at du iallefall bær spise minst 3 måltider til dagen. Men det kan du tenke på når du kommer nærmere målet ditt !
Men rådet om bevegelse for å få matlyst er et godt råd - og en god ide å prøve ut !
Lykke til videre