Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 23:48   #37
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Jente 1980 er på en erverdig vei
Wink

Sv: Ketolysekur for 2. gang og kun ned 1.5 kg på 2 uker!? Noen som har et par gode rå

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Enig med de andre her, du må smøre deg med tålmodighet. Tenk på dette som en livsstil og bruk tid. Da "setter" kostholdet seg, og du har større mulighet for at du klarer å holde vekta etter endt kur. Det er ingen vits i å gå på ketolyse og så tilbake til det kostholdet som gjorde at du la på deg. Da vil du jo sannsynligvis legge på deg igjen, og kroppen har ikke godt av stadige oppturer og nedturer på vekta.

Ja det forstår jeg... Men spørsmålet er om jeg bare skulle holdt meg til Vektklubb.no, for der gikk jeg jo jevnt og trutt ned og kan spise "alt" men med måte... Alle som har vært i ketose vet jo at det krever litt, mtp forsiktighet av det du inntar for å holde seg der! Samtidig så frister det å fortsette med ketolyse for så å tenke lavkarbo. Trenger bare å sette meg mer inn i hvor lenge jeg skal være på "kur" (i ketose), osv... Er rett og slett litt forvirret nå!!! Hva blir best for meg!?? Og det er jo så mange som mener så mye... Kansje man skulle fått seg en time hos ernæringsfysiolog for å få veileding på hva som er best for meg

Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat