Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 23:28   #36
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Jente 1980 er på en erverdig vei
Wink

Sv: Ketolysekur for 2. gang og kun ned 1.5 kg på 2 uker!? Noen som har et par gode rå

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Vi er da ikke strenge, men gir råd utifra den situasjonen hun er i, men vektnedgang og da helst at den skal være kan ikke løses med en quick fix.De fleste har brukt mange år på å bli overvektige og da tar det gjerne lang tid å gå ned igjen.

Jeg forstår jo at overvekt ikke kan løses med en "quick fix", men iom at jeg fremdeles har minimum 25 kg som skal av så hadde jeg håpet på litt fortgang de første ukene på ketolyse... Etterhvert så roer det seg, det er jeg fullstendig klar over! Og jada, det skal ta tid for å få et varig resultat! Uansett så hadde det vært gøy med en liten "boost" de første ukene. Så nå gjenstår det å sette seg godt inn i dette å vurdere hvordan man skal gjøre det fremover for å nå ønsket mål... Må nok lese mer som mange sier, også om de forskjellige kostholdsfilosofiene tenker jeg! Men en ting er sikkert, og det er at det blir ketolyse med 15 g karber per dag i minimum 4 uker til, så starter jeg opptrapping sakte men sikkert som anbefalt. Tør ikke annet!

Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat