Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 22:14   #48
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg skulle ned fra 98 til 70 kg, det tok meg forbanna mye å for første gang være helt ærlig om hva jeg veide... Forloveden min skulle ned fra 130 til 98 kg... Så selv om han hadde mer enn meg å ta av, kommer han til å bli ferdig lenge før meg...
Gjelder det hjemme lagde knekkebrød også eller? Jeg lager noen som har tilnærmet 0 karb. Består av linfrø, knuste linfrø, fiberhusk, ketolyse bakemix og litt salt.. Jeg må spise de, ellers stopper magen min helt opp. Spiser ikke mange da, max to tynne om dagen.. Nøtter spiser jeg omtrent aldri... Men hva er ditt syn på lettbrus?

Jeg mistenker at brødmat fortrenger annen mat, og spesielt fett. Kan være derfor det stopper opp. Det er av de ting jeg gleder meg til ved å være ferdig - for jeg går jo ikke opp av brød heller
Hadde store planer om å ikke spise sjokolade annet enn kanskje en liten bit på lørdagen, og det samme med pepsi. Veeeel. Ikke helt sånn det har blitt. Ikke helt fornøyd med at jeg drikker så mye brus, så planen er å kutte det ut, eller hvertfall kraftig ned, etterhvert. Må bare la noen faktorer utenfor min rekkevidde roe seg ned først. Drikker jeg bare sukkerfri brus nå er det en seier i seg selv, selv om det ikke er optimalt.