Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 20:23   #42
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg tror ikke jeg klarer å leve slik som jeg gjør nå for alltid... Livet er litt for kort til å aldri kunne spise en middag ute med ting jeg har lyst på eller en skikkelig pasta middag en gang... Men akkurat nå, er det ketolyse som gjelder... Etter at jeg har nådd målet mitt skal jeg over på Fedon Lindberg, å det er slik jeg har planer om å leve i årene fremover. Men jeg kommer nok ikke til å være så redd som jeg er nå, for å ikke "jukse" en sjelden gang...

En ting er garantert - jeg har ikke spist mitt siste pastamåltid! Vurderer fedon i fremtiden jeg og, vi skal bestille "bedre uten brød" nå etterhvert, så må lese meg litt opp. Og teste ut selv, når jeg en gang kommer dit at jeg er i mål med vektnedgangen.