Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-04, 13:14   #25
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Tror det er Helga med eplekaka, men har ikke sett noe mer til henne her inne.

Dere vet at Fedonisten kaller MHM's tullball tråd for drikke-tråden? Hun synes det virker som vi har drukket alle sammen her.....

Og nå kan det kanskje stemme, for med 2 paralgin forte blir jeg ganske rusa. Men akkurat smertefri vil jeg ikke kalle det. Tar imidlertid toppen av isfjellet. I stad når jeg hadde skrevet litt her og skulle reise meg opp fra stolen (forsiktig!), var det akkurat som det kom et lynnedslag i ryggen og jeg trodde jeg skulle besvime. Datt ned på kne og så stjerner og måner. Skummelt. Går med mobil i lomma hele tiden, i tilfelle jeg skulle trenge heisekran for å komme meg opp.....

Jeg leser KK jeg. Fått en stabel fra mamma. Så da blir det kanskje noe nytt på dere også, for hvis jeg finner noe spennende så skal jeg legge det inn.

Tenker på dere der i senga!