|
Vægt ØGNING for 4. uge i træk ...
Nu er jeg tæt på at give op - men har besluttet at give det 4 uger mere.
Jeg har læst på herinde og følte jeg var klar til at gå i gang . Har dog forsøgt at holde det så simpelt som muligt, da jeg har erfaring med, at bliver det for omstændigt, kommer det til at fylde alt for meget i mit hoved, og jeg stresser.
Jeg har ikke talt kh, men spist så få som muligt, hvilket også resulterede i ketose. Har været i ketose indtil i mandags - da havde manden lavet en suppe som indeholdt for mange kh, fandt jeg ud af .
Har nu lånt ketolysebogen da jeg håbede på at finde en forklaring der - men den var overflødig, der står ikke noget, jeg ikke har læst herinde.
Jeg har i perioden været fuld gange , begge gange rødvin og rom/cola light. Har ikke spist kh samtidig med.
Nu til mine spørgsmål .
Har nogen erfaring med at starte motion op SAMTIDIG med ketolysekur ???.
Jeg begyndte på motion samme dag, og håber at nogen måske har oplevet vægtøgning i den forbindelse. Jeg startede op på løb, crosstrainer og 1 enkelt spinningtime.
Har nogen erfaring med at gå fra pulverkur til ketolysekur ???.
Jeg var på NUPO pulver (kun pulver) i 4 uger i januar/febuar (tabte kun 4 kg ) - så 3 uger med pulver og lidt snyd, indtil jeg opdagede ketolysekur og tænkte, dette er en livsstil jeg kan leve med, blev vildt begejstret for den.
Så jeg håber nogen har en forklaring, så jeg kan finde gejsten igen og fortsætte - for lige nu er jeg lidt bedrøvet og opgivende .
Uge 1 kg 93,3
Uge 2 kg 94,0
Uge 3 kg 94,3
Uge 4 kg 95,1