Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 10:02   #136
Stressguri
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Stressguri er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

karbohydratene hjelper vann å lagres i kroppen,og dermed går man opp av en utskeielse. men det er viktig å drikke mye vann for å få ut alle slagstoffene av kroppen (gjennom urin), uten at det går ut over nyrene.
er flink å formane over andre hvordan man skal gjøre det, men selv klarer jeg ikke alltid å følge det kanskje litt liten selvdisiplin
men uansett, jeg PRØVER å drikke mellom 3-4 liter vann i døgnet, og burde holdt meg unna pepsi max og andre sukkererstatninger, men det er lettere sagt enn gjort har ihvertfall erfart at den sukkerfrie sjokoladen er hard for magen! diare på 3 dag etter å ha spist en plate sjokolade.. gir igrunn litt avsmak på sjokolade da når man har mageknip i flere dager.. er fortsatt i ketose, men har nok ikke samme nytten av ketosen siden sjokoladen inneholder noen g KH (sukker).. så, idag ble det salat til frokost, og skal (prøve) å kjøre en stram linje fremover hadde nemlig bare tenkt å gå på ketolyse i 7 uker, for så å bevege meg over på vanlig lavkarbo etterhvert. Skal ihvertfall ikke tilbake dit at jeg følte meg oppblåst hele tiden (sikkert pga hvetemel), og ca 1 storplate med sjokolade i et jafs daglig.. (selv om d var godt)
det positive med ketolysedietten er at jeg lærer å tenke annerledes, og jeg kjenner at kroppen føles bedre, og jeg lærer å lage meer fra bunnen av, og at jeg lærer å lage mye nye varianter

Stressguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat