|
Sv: Noen marsstartere her?
Jeg skeia ut her for et par helger siden (feira jo bursdagen min), og gikk ikke ut av ketose selvom. Det var riktignok bare en kveld, så sikkert ikke lang nok tid til at kroppen rakk ut og det på tross av ganske høyt alkoholinntak.
Viktigste er å ikke gi opp og tenke at nå er alt ødelagt, for det er som flere her sier; bare å starte med blanke ark dagen etter. Og enda viktigere, dersom man faller for fristelsen for en kjeks en dag, ikke tenk at resten av dagen er ødelagt og hiv innpå alt annet. Du kan fortsatt ta deg inn.
Tips til dere som ikke alltid rekker frokost; lag frokosten kvelden i forveien. Jeg har alltid stekt bacon liggende i en boks og tyrkisk yoghurt i kjøleskapet, samt hjemmelaga lavkarbo mysli stående i skapet. Har redda frokosten mange ganger Hardkokte egg holder seg også bra i kjøleskapet i 3-4 dager, og er også godt og mettende dersom tidsklemma kommer.
Ellers har jeg målt meg i dag, bryst og midje er den samme, men jeg har gått ned fra 102 til 97 rundt hoftene (5cm på 2 uker). Hurra Vekta viser nå 100gr mer enn den viste forrige uke, så jeg hadde rett ang sjokoladeteorien min.
|